sâmbătă, 22 septembrie 2012

Things from A to Z


A
Age: 26
Allergic: deocamdata la nimic
Animal: am 1 pisica, pe care o ador ♥
Actors: urmaresc multe seriale si filme si imi plac multi actori
B
Birthday/Birthplace: 06/03/1986, Bucuresti
Body Part on opposite sex: zambetul
Best Feeling in the world: satisfactia cand lucrurile ies asa cum ti-ai dorit
Best weather: vara
Been in Love:  de 3 ani si ceva :-)
Been on stage? da, la un concert Madalina Manole Believe in yourself: da
Believe in life on other planets: da
Believe in miracles: da
Believe in magic: da
Believe in God: da
Believe in Satan:  cred intr-o forta antagonista, oricare i-ar fi numele
Believe in Santa: in spiritul Craciunului, da
Believe in Ghosts/spirits: da
Believe in Evolution: da
C
Candy:  da
Color: toate culorile, exceptand verdele si portocaliul :D
Cried in school: uneori
Chocolate/Vanilla: vanilie
Chinese/Mexican: chinese
Cake or pie: cake
Countries to visit: Paris
D
Day or Night: night
Danced: da
Danced in the rain: nu, desi mi-ar placea sa o fac 
Danced in the middle of the street: kissed in the middle of the street

E
Eggs: rar
Everyone has: dreams & hope
Ever failed a class: nu

F
First crush: Alexandru
Full name: cine si-l mai aminteste?
First thought waking up: sa imi fac cafeaua cum imi place mie
Food: I love it
Fruits: un rau necesar, pentru ca nu imi plac dar trebuie sa le consum
G
Greatest Fear: de foc si insecte
Giver or taker: giver
Gum: cu pepene sau capsuni ♥
Good luck charms: nu cred in ele
H
Hair color: naturala
Height: 1,66
Happy: vesela :D
How do you want to die: repede si fara durere
Hate: prea multa risipa de energie

In guys/girls
Eyes: luminosi
Hair Colour: brunet
Height: pana la 1,80
Clothing Style: casual
Characteristics: sa aiba simtul umorului, sa fie inteligent si atent, ambitios, sa iubeasca animalele etc.

I
Ice cream: cu caramel si vanilie
Instrument: nu stiu sa cant la niciunul, dar imi place mult pianul
J
Jewerly: momentan sunt pasionata de coliere si brose

K
Kids: 2
keep a journal: nu, n-am reusit niciodata sa termin unul

L
Love: makes me happy
Letter: A
Love at first sight: nu exista

M
Milk flavour: ciocolata
Movie: prea multe
Marriage: someday
McD's or KFC: Burger King :))

N
Number of Piercings: 3
Number:  6
Nickname: Nani
O
One wish: to make a change

P
Place you'd like to live: undeva unde e cald mereu si aproape de ocean
Pepsi/Coke: Pepsi

Q
Questionnaires: fun to do

R
Reason to cry: rautatea
Roll your tongue in a circle: nu-mi dau seama

S
Song:  You are beautiful
Shoe size: 38
Slept outside: ma indoiesc, I'm not a nature girl :))
Shower daily? da
Sing well: mie asa-mi place sa cred
Scientist need to invent: a cure for cancer

T
Time for bed: orarul meu de somn e foarte ciudat
Thunderstorms: scare my cat :))
Touch your tongue to your nose: nu pot

U
Understanding: I try to be
V
Vegetable you hate: mararul
Vegetable you love: niciuna

W
Weakness: nevoia de a-i multumi pe ceilalti
When you grow up: vreau sa nu ma schimb
Who makes you laugh the most: prietenul meu
Worst feeling: cand ma doare capul
Where do we go when we die: intr-un loc mai bun, sper
Walk with a book on your head: yep

X
X-Rays: am facut cateva

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: Tigru 
Zodiac sign: Pesti
Invit si alte persoane sa faca acest tag, cu conditia sa-mi aratati si mie, ca sunt curioasa :) !!

Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu